CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday 23 April 2011

Terima kasih khas utk kakak iparku..Norsilah(acik)\

Dua tiga hari lepas akak iparku pos kan brg utk kita org..besar kotak eh..kat dlm kotak tu mcm2 ada..
1) Baju utk anak2 aku..2 psg utk kakak,3 psg + 1 T-shirt utk adik eh..cantik2 baju eh..
2) Bahan2 utk aku wat kuih n cake,antaranya tepung optima utk aku wat cheese cake,choc chip,kismis,coklat  
     masakan n yg penting cup cake utk aku wat muffin..
3) Yg plg istimewa souveniar drpd korea,antaranya hiasan bunga sakura,hand made kat peti ais ku,baju t-shirt  utk suami ku n stokin yg comel dan utk anak dara ku kepit ranbut yg cntik..
Terima kasih utk kakak iparku kerana mengingati kami yg berada di kepulauan ini..bkn senang nk dpt kakak ipar yg sgp berhabis duit utk kita org ni,..korang ada..x ada kan..hehe..jgn jeles eh..

1 comments:

Unknown

Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

Post a Comment