CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday 19 April 2011

Baru nak berjinak2..

sbnrnye lps je hbs belajar aku mmg dh meninggalkan hobi ku yg suka menulis ni..maklum la sibuk menguruskan rumah tangga,suami dan anak2 aku..skrg anak2 aku pun dh besar n dh mula faham skit..so aku pun suka2 la nk wat blog ni utk megisi ruang kebosanan aku ni..utk intro nye aku cita la skt pasal aku ni ye..aku dh bersuami n ada sepasang anak yg sungguh comel n bijak..itu menurut aku la..dah anak aku kan..kerja aku ni sebagai setiausaha sulit utk suami aku n bos kpd anak2 aku..kdg2 tu terpikir la juga nk bekerja yg bergaji ni..tp memikirkan sapa nk jg anak aku..so aku abaikan je la cecita aku tu..tp sebulan dua ni target aku nk kuruskan badan..so aku g joging la kat kawasan sekitar aku ni..utk memecahkan lemak2 yg tersemat kat badan aku ni..klu la dpt kembalikan bentuk badan sblm berkahwin..best gila..bayangkan baju2 aku dh byk yg x leh pakai..klu aku pakai ibarat mcm sarung nangka jd eh..tersembul isi2 aku..malu gila..tp sambil aku menulis ni pun mulut aku ngah mengunyah2 makanan..fuhhh,..mcm mana den nk nolong ni...........ok la..aku stop dulu la merepet aku ni..coz aku nk fokus utk anak2 aku pula..nti dh free aku update lg..

0 comments:

Post a Comment