CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday 4 May 2011

Anak ku dah masuk tadika (2 may 2011)

sekejap je dah besar anak aku ni..dh usia 3 tahun pun skrg ni..so aku dh antar anak aku zulfa zulaikha ke tadika nury under pejabat daerah langkawi...ari pertama dan kedua dia ok..tp ari ketiga dan keempat dia menangis2 x nk g sekolah..tak tau la apa masalah nyer..mungkin dia x seronok kot..harap2 cpt la dia sesuaikan diri dia dgn persekitaran sekolah tu..hrp2 dia cepat mesra dgn kawan2..tujuan aku hantar sekolah pun utk bg dia berkawan..dia dpt belajar skt2 pun jd la sesuai dgn umur dia..yg penting bg ruang utk adik dia zufar zul zaffran drpd menjadi mangsa buli kakak nyer itu..ok aku rasa sampai sni saja sbb anak ku yg kecil ni dh buat perangai..nk tgk you tube gummy bear,..aduiiiiiiiiiii..

1 comments:

Unknown

Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
Jika ya, silahkan kunjungi website kami www.kumpulbagi.com atau www.facebook.com/kumpulbagi/ untuk info selengkapnya.

Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video, filem dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

Post a Comment